Pytania i odpowiedzi

Czy istnieje możliwość dokonania płatności przy odbiorze?

Oczywiście! Realizujemy paczki pobraniowe. Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję "kurier płatny przy dostawie".

 

Czy istnieje możliwość zwrotu produktu?

Oczywiście! Masz 14 dni na odstąpienie od umowy. Wszelkie informacje dotyczące zwrotów dostępne są w sekcji "zwroty" umieszczonej na dolnej części strony.

 

Ile czasu zajmuje zrealizowanie zamówienia?

Wszystkie zlecenia są realizowane w przeciągu 24 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Jeśli zamówienie zostanie złożone przed godziną 12:00, wysyłamy je jeszcze tego samego dnia. Dostawa następuje w kolejnym dniu roboczym.

W przypadku produktów oczekujących na dostawę, ich opis zawiera informację o ewentualnym wydłużonym czasie realizacji.

 

Występują trudności z dokonaniem płatności. Jak postąpić w takiej sytuacji?

Jeśli napotkasz trudności z płatnością, prosimy o złożenie zamówienia ponownie. Jeśli problemy się utrzymują, skontaktuj się z nami poprzez wiadomość na messengerze lub zadzwoń pod numer: +48 500 051 934.

Nasz zespół obsługi klienta działa praktycznie przez 24/7 .

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl